Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2015. szeptember 12., szombat

Gulyás feszt 2015

Tegnapi első önálló hazajövetel után (Közvetlen buszjárat lekésése után, vasútállomás  egyedüli megkeresése Egerben, 2 átszállásos zötykölődés haza először egyedül -kettesben sem többet talán 3-nál, azok sem most- .) a mai gulyásfesztivál Adrit ugyanolyan izgalommal töltötte el. De, ez részéről apás nap, maradjunk az én élményeimnél.
Nekem az ő útja volt az izgalmasabb, még ittholról neten követve is, de azért az idei sokadalomban is megtaláltam az érdekességeket.
Mint pl. a Bolyhos új zsinórját,


a zongoristát,


a pantomimest,


a 4 kilós házikenyeret (Isteni tepertővel, szalonnával)


a Rákócziakat,


a Részeg Biciklistákat,


és az Erdélyieknél még hagyományos nokedli szaggatást is láttam,


aztán egy kovácsot levél kalapálás közben,


és egy régi ismerőst is tálat faragni (Hoztam is tőle egy szatyor göndör forgácsot -valamit még kitalálok belőle.),


egy másikat pedig arcot festeni.


Fantasztikus illatok keringtek körben de a gulyást odahaza fogyasztottam el, és hogy a mostani hétvége se tejen süti nélkül amerikai fánkkal vártam Adrit, majd éjjel visszamentünk még egy nyugtató kis rockkoncertre is.

Nincsenek megjegyzések: