Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2015. szeptember 10., csütörtök

PC állvány

Öcsémtől kaptam egy asztali gépet. Hozzá elhoztam ottholról a nem használt állványt is, de a fél lakást elfoglalja ezért pár nap múlva meg is szabadultam tőle, és inkább csak a földre tettem gépem, tetejére meg a monitort míg ki nem találok egy kompaktabb megoldást.
És hát persze, hogy raklapban gondolkodom. :)
Volt az úgy, hogy két felet összefordítok, de akkor még nem elég széles.
Akkor beteszek közé még egy lábrészt, és szintezhetem órákig, hogy egyenes legyen.
De, ha csak becsúsztatok egy-egy plusz lábat, akkor lehet pont akkora amekkorát szeretnék. Hát így lett.
30 cm.-nél elvágtam a léceket, a lábat lerövidítettem  a középső után, a cipőtartóból kivett lábakat egy léccel az új végek közé csavaroztam, oldalra ugyancsak a nemrég kivett lécek közül került 1-1 félbevágva, majd 4 kerék alulra, és a polc stabil megtartásához még felülre 4 sarokvas. (És persze mindezt nem egyedül követtem el, még ha olyan jó is egyes szám első személyben mondani, pedig a java apu munkája. Most kicsit elnagyoltan, de így is köszönöm.)


A felső ponc nem végleges, de a rendes deszka méretre vágása és felcsavarozása még hátra van, azonban a 2 m.-s egész hülyébben nézne ki a képen.
Viszont még lehet lentre is csavarozok egy deszkát, ne maradjon már kihasználatlanul az a jó kis terület ott a lábak között. ;)

Nincsenek megjegyzések: