Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2010. december 1., szerda

Csigaház

Elkezdeni sem volt egyszerű, folytatni még nehezebb.
Annyi minden eszembe jutott, mint lehetséges téma, aztán olvasgattam és egyre jelentéktelenebbnek tűnek. Eltelt 2 hét, ezt is elvetettem, azt sem találtam elég fontosnak, míg végül kedvem sincs hozzá. Na ez azért nem teljesen igaz, csak a sok jó blog olvastán csigaházat növesztettem. Ott benn bizony olyan jó, annyira érdekes kikukucskálni, látni a sok történetet, és meg sem szólalni, csak elveszni a tömegben. Nem mintha negatív élmény ért volna, de beismerem nem is olyan egyszerű ez. Azt hiszem, ha erőltetem kényszeredet lesz, de ha nem, akkor semmilyen. Nem mondhatom: mindenki írjon unalmas blogot, hogy nekem könnyebb legyen, így azt hiszem erőltetem kell. Bízom benne eljön az az idő, amikor latolgatás nélkül lemerem írni amit érzek bármiről, bárkinek. Annyiszor álltam már előre, mondtam véleményt, ezt is meg fogom oldani. Gondolom, átesett ezen mindenki.


Nincsenek megjegyzések: