Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2010. december 4., szombat

Éjszakai felfedezés

Kéjes sikoly, lihegés, hörgés, félreérthetetlen hangok. Én meg kimaradok!
Aki elfelejti időzíteni a TV kikapcsolását sokszor járhatott már így.
Aztán mikor odanézek látom a kényszeredett, leginkább vicsort és örülök, hogy ebből tényleg kimaradtam.
Mint ahogy van annyi amennyiért korpás az ember fejbőre, vagy gombás a lába, van olyan élethelyzet is, amikor csak haladjunk és szétnyílnak a combok. Ennek a nőnek nem tudom mennyit adhattak, ám biztos nem eleget, és nem csak ez látszott meg rajta. Azért kivártam a végét, hátha annak jobban örül. De, ezt a részt inkább hagyjuk.
Ám a következő! Az nem dugás volt.
SZERETKEZTEK.
Egymás gyönyöréért, lassan, odaadással.
Még most is lúdbőrzik a hátam, hát még a sötétben, puha paplanom alatt.  :$
Nem mondom, hogy a téma avatott szakértője vagyok, így tudtak újat mutatni, és nem bánom, hogy még pár órát ébren töltöttem.

Nincsenek megjegyzések: