Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2015. december 20., vasárnap

Első kenyerem

Annyira, de annyira felcsigázott ez a recept, hogy úgy döntöttem mikor Adri itthol lesz kipróbálom.
A dolog több sebből vérzett el, főképp általam, kezdve ott hogy vehettem volna hozzá kenyér lisztet, vagy legalább rendesen kidolgozhattam volna a tésztát, és nem kellett volna hallgatni a leírásra hanem szerintem előmelegített sütőbe kellett volna tenni. Minden esetre 2,5 órát sült, és elégé masszív lett. De, mivel első ránézésre sem tetszett nem mértem meg a kisült bodak (Még annak sem nevezhető, hisz ez a szó ma már finom sós péksüteményt takar, nem elrontott kenyeret.) súlyát.


Megenni ugyan meg lehet, de nem kaptam nagy kedvet a további próbálkozáshoz.

Nincsenek megjegyzések: