Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2015. december 30., szerda

Mi csak sárga tetejű kókuszosnak hívjuk

Már nem emlékszem hol és mikor kóstoltam, de szerettem és sokszor volt otthol. Már én is készítettem korábban párszor, de nem az utóbbi 5 évben. Most viszont már jó ideje vágyom az ízére, hát itt volt az ideje elkészítenem.

Tészta: 30 dkg. liszt, 15 dkg. margarin, 15 dkg. cukor, 1 db. tojás, 1 cs. sütőpor, 2 ek. kakaó, tej.

Töltelék: 6 db. tojás fehérje, 15 dkg. cukor habbá verve + 25 dkg. kókusz.

Máz: 6 db. tojás sárgája, 20 dkg. cukor.

A hozzávalókat csak össze kell gyúrni, kettőbe venni, a felét kinyújtani, nagyméretű tepsi aljába tenni, majd rákenni lekvárt, a tölteléket, a tészta másik felével betakarni, és ha megsült megkenni a mázzal majd vele együtt hagyni kihűlni.

Most is szeretem.



Nincsenek megjegyzések: