Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2016. február 27., szombat

Cserkeszőlői Gör-Wellness 1. nap

A tegnap esti vacsorát még megemészteni sem volt időnk, de a bőséges svédasztalra úgy csaptunk le mintha 3 napja éheznénk.



Reggeli közben minden asztaltól elégedett véleményeket hallottam a szállásunkról. Mindenki méltatta milyen tiszta, kényelmes, és mennyire meleg a jurtasátor (meg persze a vizes blokk is). Ez az utolsó pont volt ami miatt sokan ódzkodtak a részvételtől, de mi akik hittünk a reklámnak és jöttünk még túl melegnek is találtuk a termálvízzel fűtött sátrakat.



A reggelit 1 órás sószobai pihenés követte.




Aztán a meghívottaknak Kerékpáros ügyességi versenybírói képzés foglalta le a délelőttöt.


Majd újabb bőséges ebéd következett, és a KRESZ-parkban átadtuk a gyerekeknek a főszerepet.





Sajnos az autókba felnőttek, de még nagyobb gyermekek sem férnek be, de az apraja élvezte az oktatás, és a "száguldozást" is a 2 évig érvényes jogosítványaikkal.
Eddig bírtam a fürdő mellőzését, amit végül jobb lett volna teljesen kihagyni, mert nagy csalódás volt. Annak ellenére, hogy ez a hétvége nekem nem a legkedvezőbb volt fürdőzésre egy kicsit pancsoltam is, igaz a szauna volt ami miatt fürdőruhát vettem, és amiben végül csalódtam.
Nem szeretném leírni a Cserkei fürdőt, és a szauna fejlesztése is jó dolog, bár én az előzővel is elégedett voltam (Lehet nem írtam róla, mert most nem találom.), de ez a Fürdők napi program nem jól lett megszervezve, aminek következtében élvezhetően be sem jutottam a kabinba. Mondjuk ez is több volt a semminél, de nem volt lemondás hogy menni kell vacsorázni.


Nem mondható fogyasztónak ez a hétvége, de a közös zárással is tettünk még ellene.




Nincsenek megjegyzések: