Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2017. október 13., péntek

Kókuszkocka

Hetek óta kókuszra vágyom. Vettem natúr termést is, de nem merem felvágni, és egyébként is édes kókusz kell. Mondjuk kocka,
csokiba mártva,
mézesen.
Mmmmmm.

Sajnos nem fényképeztem (pedig nem keveset kszítettem), és nem akarok a netről lopni egy képet, de a cím alapján bárki rátalálhat, és kedvet is kaphat hozzá.

Tészta: (Én másfél adagot készítettem 33x27 cm-s tepsihez.)
30 dkg. liszt, 30 dkg. cukor, 3 ek. méz, 1,5 cs. sütőpor, 5 dkg. margarin, 1,5 dl. tej, 2 egész tojás.
Liszt, és sütőpor nélkül a hozzávalókat összekeverjük, kisimulás után mehet bele a szárazanyag is, majd a tepsi, én sütőpapírral béleltem. A süléshez alacsonyabb hőfokot, és hosszú időt adjunk.
Csoki:  30 dkg. margarin, 38 dkg. cukor, 8 dkg. kakaó, 2 dl. tej, rum. és vanília ízlés szerint összefőzve.
A tésztát felkockázás után a csokiba mártjuk, majd kókuszreszelékbe forgatjuk, és már ehető is




Nincsenek megjegyzések: