Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2016. január 7., csütörtök

Négy évszak

Nem tudom mit kapok majd mikor nekem lesz szükségem segítségre, de én igyekszem mindenkivel kedves lenni, segítek sokszor többet is mint lehetne, és nem egyszer megkaptam már mert beszélgettem a "betegekkel", akiket én igyekszek nem akként kezelni. Sajnos a neveket nehezen jegyzem meg, és nehezen megy a tegeződés is, de annyiukkal meghaltam már, és talán ezzel védekezem, mégsem tudom megállni hogy ne legyek kíváncsi, és ne érdeklődjek a mindennapjaik iránt. Mindig csodás dolgokra derül ilyenkor fény, és minden alkalommal rádöbbenek még én is mennyire dobozolok. Mindenkit elfogadok olyannak amilyenként megismertem, ha lehet egyáltalán megismerésről beszélni a van-e panasza, segíthetek valamiben, hogy viselte az első kezelést, vagy mit tapasztalt az utolsó óta kérdéseken keresztül, de szerencsére mindig van valaki aki a váróterem felől üresnek tűnő néhány pillanatban a pultomra könyököl és mesél a kórház nélküli életéről.
Több éve készülök erre az alkalomra, volt amikor már majdnem összejött, de ma végre sikerült eljutnom egy természetfotós kiállítására. Mindenképp megakartam nézni a képeit, de hogy karácsonyra meghívót is kaptam a megnyitóra nem odázhattam az alkalmat egy egyszerű könyvtárlátogatásig.
Sajnos a Zoom még nem készült el, így meg sem próbáltam emlékeket lopni a valóságot megörökítő képekről, pedig annyira igaziak voltak mintha én is abban a ködben, vagy virág mezőn, fák között lennék és saját szememmel látnám az egész képere rá sem férő tájat.

Köszön János.



Nincsenek megjegyzések: