Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2016. január 9., szombat

Star Wars 7 és (majdnem) 7-et egy csapásra.

Péntek este a szórakozásé (meg a hétvége többi része is).
Két hete próbálom Star Wars-ból feltornázni magam a tudom ki kicsoda szintre, de a 6. részt még meg sem néztem (ezt anno sem tudtam), és a többit is csak részletekben bele-bele aludva. Így nagy a hiányosság, de a szeretet mindent legyőz szokták mondani, hát így lesz ez most is, mikor egy féléves meghívás jön össze.
A részleteket nem részletezném, legyen elég annyi megnéztük, de nem fog ártani egy ismétlés, hogy véleményt is mondjak róla. (És még manikűrözni sem volt időm.)
Film után a tetőn megkerestük a com-os ládát, de zoom híján ezt és az urbanizált téli környezetet sem tudom megmutatni.
Szombat reggel vásárlással kezdődött. Azt reméltem Pesten nagyobb választékot találok a Decathlon-ban mint Szolnokon, de a már itthol kiválasztott Forclaz 500-at vásároltam meg. 2 éve gyűjtök egy jobb téli túrabakancsra, de mire oda jutok vagy elfogy a rávaló, vagy ennyi marad. Legalább a kívánalmaknak megfelel, tetszik, és kényelmes is. A többi előbb-utóbb kiderül.
Első próba egy túra lett volna rögtön ma, de a szakadó esőben kihagytuk.
Legalább nem fáradtunk és nem is áztunk el hogy hazafelé a vonaton megbeszéljük az SzMSz részleteit.
Persze nem értünk a végére, otthol folytatni kellett így korai tesztnek lett alávetve legutóbbi pálinka variációm, és idehaza voltam mire Adri haza ért.



Nincsenek megjegyzések: