Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2016. január 25., hétfő

Túra projekt

Tudtam én, hogy nem elég a spórolás, és az alkalmi 1-2-több ezer Ft sem olyan bevétel, amivel már "nyugodtan alhatnék", de hosszútávra tervezhetően eddig nem kacsingatott semmi. Évi néniék ugyan már év végén is ajánlották egy ismerősüket, de ő inkább egész napra keresett társalkodónőt, így megfeneklett a dolog. A mai interjúra is általuk, sőt Ákossal mentem, de még most sem tudom mire mondtam igent. Bocsánat, a mire az tiszta, de nagyon lassan kell azt a pár dolgot csinálni, hogy a napi 1 óra kijöjjön belőle. Mindenesetre majd meglátjuk mindketten hogyan jövünk ki egymással, a feladattal és az idővel.
Elsőre azért azt leszűrtem tiszta, kedves, nyugodt, jó indulatú emberekkel találkoztam és jó ómen hogy nyugodtan mentem, és jó érzésekkel jöttem el tőlük.
Klári néni szombaton lesz 87 éves, azt hiszem tolakodó lenne ha felhívom és köszöntöm, inkább hétfőre sütök egy zsúr tortát.

Nincsenek megjegyzések: