Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2016. június 28., kedd

Szolnoki séta

A repertoáromból hiányzik még a levendula szörp, és a mozdonyos pecsét, hát ezekért indultam, hogy persze közben a napi sétám hosszát is felemeljem 3 km.-re.
A Csepp-parkban már jártam, és most se nyerte el tetszésem,




de reméltem itt lelek levendulát. Úgy is lett, csak már elnyílt, és különben sem volt olyan sok, hogy annyit szedjek belőle, amennyi kellett volna. Lehet ez a szörp idén még nem készül el.
Ha már itt voltam, és a táskámban még benn voltak a pecsételős füzetek betértem a Tisza szállóba, és bár nem mentem beljebb, de pecsételtettem,




ahogyan végre a vasútállomáson is, egy kis Tisza-parti séta után.



Nincsenek megjegyzések: