Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2016. július 4., hétfő

Egerben és környékén is sétáltam egy kicsit

Adri ma indult Írországba, én pedig miután feltettem a buszra Eger környékére terveztem egy geoláda gyűjtő sétát. Igazából pecsétgyűjtést is terveztem, de csak a könyvtár mellett leparkolva jutott eszembe hogy odahaza hagytam a füzeteket. Kicsit elszontyolodva, de azért félmunkával is megelégedve, tablettel nekivágtam a Érsekkertnek.




Sajnos a láda nem lett meg, pedig a gyér forgalomban tüzetesen átvizsgáltam a padokat. Nem gondolom, hogy sokat segített volna ha a kijelzőre térkép is töltődik az ikonok mögé, mert így is a helyemen voltam, de elhatározva legközelebb alaposabb leszek, most csak egy fióka megcsodálásával engesztelődtem.


Az óratorony volt következő célpontom,


és valószínű itt is padban van a rejtés, de sajnos ez sem lett meg. Nem estem kétségbe, de nagyon örültem volna ha legalább 1 ládát meglelek ma.
A felülről megközelített grafiti aluljáróban megtört a jég.




Meg is lett, és tetszett is amit láttam. Azonban túl szép lett volna, ha a már egyszer keresett Minaret-i is megkerült volna.


Feladva az Egri sikertelenséget Egerszalók felé vettem a hazaút irányát. Előbb a templomba,


majd a skanzenhez mentem,









de itt is feles sikerrel jártam. A templomi rejtés meglett, de be nem jutottam, és jól esett hűsölni a tufakőbe vájt lakásokban, de a tetőn csak hűlt helye volt a ládának (nekem még farönkben volt jelezve a rejtés helye).
Demjén felé elvétettem egy kanyart, de legalább mielőtt visszafordultam szép kilátásban volt részem.




Sokat jöttem errefelé középsulis koromban, mégsem emlékeztem erre a két ház közötti szűk elágazásra, amin csak második nekifutásra sikerült jó irányban haladnom előbb a Szalóki,


majd a Demjéni fürdő felé.


Mindkét helyen jártam már fürdeni, és túrázni is, és már éhes is voltam, ezért nem nézelődtem sokat, de a már többször próbált Kápolnai rejtést még megpróbáltam.


Előbbieknél sikerrel jártam, de a vége most sem jött össze. Nem tudom hol lehet ez a láda, és még a pótjelszó sincs meg.




Nincsenek megjegyzések: