Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2017. augusztus 19., szombat

Kecskeméti pancsi

Mindenképp strandot terveztünk mára, csak kicsit közelebb, de ha már így alakult pár kihagyott dologért útközben visszatértem.
1. Szelevényen, JNSz 9 láda a templomnál.


2. Tiszasas, Szt. Márton zarándokpecsét.
3. Tiszasas, szélmalom.


4. Akartam volna egyet pecsételtetni Kecskeméten a nagytemplomban is, de ez azt hiszem így 5. próbálkozás után egy lehetetlen feladat.
Mielőtt végcélunkhoz értünk vásároltunk a plázában, és irány a strand.
Nem vagyok odáig azokért a fürdőkért, ahol előre el kell dönteni mit akarsz használni, és ennek megfelelően megvenni a jegyet (ami alapáron is magas), egész nap "órával" a karodon kapukat nyitogatsz, és be vagy zárva egy épületbe. A Kecskeméti is ilyen azzal a kivétellel, hogy van egy kicsiny terasza. Mindezek után odabenn fáztam, a termál víz sem volt elég meleg, de úsztam egy jót.
A nap legjobb része, hogy leúsztam 2 km.-t, és a Tiszasas-i Jedi.



Nincsenek megjegyzések: