Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2015. november 19., csütörtök

4 napból alig 1 órácska lett

Kutyasétáltatás közben szegődött az egyik párhoz  ez a barátságos cicus, aki gondoltam jó lesz apuéknak, és miután Hógolyóval nem acsarkodtak bevállaltam az elhelyezését hétfőig. Szomszéd Jani bácsitól kaptam kölcsön egy ládát tetővel, amiben mikor nem  vagyok odahaza ellehet a teraszon, és már azon keménykedtem hogyan fogom ezt én majd elengedni Kompoltra. 4 nap alatt nagyon össze lehet melegedni, de nem maradhat nálam, Hógolyó is sok. Azért megetettem, megszeretgettem, és figyeltem hogyan fedezi fel a lakást. Szerencsére fényképeztem is párat így ennyi megmaradt belőle mert mire az alom beszerzésből hazatértem hiába a lesúlyozott tetejű ládika Tigris megszökött.






Nincsenek megjegyzések: