Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2014. február 15., szombat

A mai nap mottója: Gyorsan, van rá fél órám.

Először Adri osztályának farsangi jelmezéhez készült 18 sapka.
Hiába voltam 3 napot szabin, ha hétfőn találták ki mik lesznek, és szerdán jutottak el odáig kellene -akkor még- 15 sapka. Már a vásárlás  is necces colt, és a gépem sem viszi a póló anyagot, tehát mindenképpen olyasmit kellett keresek, amit nem kell varrni, és olcsó is. Szerencsém volt, ugyan anyagvastagságra vastagabbat szerettem volna és szélességre szűkebbet, de legalább leltem fehéret, és varrás nélkül megtudtam oldani a dolgot, igaz hosszabbra terveztem (a megvásárolt 6 m. anyagból +3-at ki kellett szorítanom).
Vágás, kötés, kifordítás, hajtás, és akinek kell gombostűvel megtűzés, de már csak fellépés előtt.


Hajnalban egy manikűr készült, amit sikeresen összetapicskoltam, ezért került rá némi ezüst (további tapicskolás végett ez sem javított a helyzeten).


Nincsenek megjegyzések: