Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2014. február 26., szerda

Kártyás azonosság

Személyigazolványom, amit 14 évesen annyira vártam (közben egyszer már újat kaptam) még a nyáron lejárt, de ez az új kártyaőrület nekem nem jön be, és ezért is halogattam a megújítását. Nagy táskával járok, amiben elfér még egy kártyatartó, sőt már tartozéka is, de hogy a személyim is ilyen legyen, ahhoz nem nagyon fűlik a fogam. Ennél már a tetovált vonalkód is személyesebb, igazolóbb, de ez van, mondhatni ezt kell szeretni, és ha élni akarsz fejlődj. Így már nekem is van kártyás személyigazolványom az adókártya, tb kártya, Eu-s tb kártya, véradó igazolvány, jogosítvány, lakcímkártya, természetjáró igazolvány, munkahelyi belépő, mlm rendszerek tagkártyája, boltok törzsvásárló kártyája, buszbérlet, vasutas igazolvány helyett kiadott igazolás, szolárium bérlet (igen, még mindig az amit 6 éve nem használtam fel teljesen), fogászati kártya, stb, stb, stb mellé.
Már külön készülni sem kell egy kártyapartira, egy hosszabb vasúti utazás alkalmával csak elővesszük az egyébkét is nálunk lévő tokot, és kezdődhet is a zsuga. Mondjuk a plasztikok az ászok, de melyik legyen a tuti, az ami mindent visz?
Nekem, még mindig az amelyiken nincs luk, a régi.




Nincsenek megjegyzések: