Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2014. február 27., csütörtök

Utazás kiállítás 2014

Még mindig van tavalyról szabim, ingyen belépőt kaptam, és persze érdekel is, hát most megnéztem miről szól egy Utazás kiállítás.
Alkalomhoz illően utazással kezdtük, vonaton (nem vettük elő a kártyapaklit), majd egy kis séta következett Kőbánya felsőtől a 3-as kapuig amibe belefért a BLS-20 is.


Ez is egy olyan rejtés, ami egyedül nem lett volna meg. Megtalálni, felmászni a tábla hátoldalára nem volt nehéz, de a 154 cm.-emmel el sem értem az akasztót, hogy meglegyen a találat Osi állt nekem  bakot.

Odabenn pedig jött a többi élmény. Konkrét elképzelés nélkül, de kíváncsian mentem, az annyira ugyan nem érdekelt hová is utazhatnék, de maga a világ, és a kultúrák igen, tehát nézelődtem (ennek megfelelően egyre nehezedett a hátizsákom, még jó, hogy nem kis retiküllel jöttem),



fogjuk rá, tanultam,


kóstolgattam (A búzacsíra magában, nyersen finom, de a sültből, vagy a cukor -akkor majdnem rizskok lett volna-, vagy a bors -káposztás tészta- hiányzott, 2 falat után eldobtam.


A Jordán pisztáciás nasi viszont nagyon finom, édes, de mégsem.),


ámultam,



kipróbáltam (Úgy gondoltam, majd ha nyugdíjas leszek jól jön egy ilyen könnyített megoldás, de látva Gyuri átszellemült élvezetét én is nyeregbe pattantam. Bevallom, többet húztam a féket, mint nyomtam a pedált, így már egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy lassult reflexekhez való ez a konstrukció, lehet inkább jogosítvány kellene hozzá. Ezzel mennyi a szorzó egy túrán?),


és úgy látszik nem csak az autók érdemelnek meg egy kis meztelenséget.


Kiválasztottam a valószínű legdrágábbat,


legszebbet,


praktikusat,


összecsukhatót,


és eztán mondja nekem valaki, hogy váltós biciklire nincs láncvédő!


Aztán, ha majd olyan jól megy jöhet egy ilyen is.


De, a legeslegjobb egy egerészölyvvel volt. Nagyon koncentráltam a kesztyűnél, sikerült is a mutató és középső ujjam egy lukba dugni (nem csoda, hogy nehezen ment), de összeszorítva is élveztem a madár közelségét,


meg az övét is.


Hazafelé pedig cipelhettem amit összeszedtem prospektust, de főleg térképet, amiknek azért hasznát fogom venni.
A kapuban útravalót kaptuk:


De, nem eszik ám olyan forrón a kását, volt itt még mit keresni. Rögtön a főbejárattól nem mesze pl. a (Lift) Up-ot.


Próbáltuk használni a szerkezetet, de valahol félúton beakadt, és megint mászhattam.
Hogy teljes legyen a siker a Hungexpo-t sem hagytuk ki.


Igen, ide is mászni kellett. Már egész belejöttem, de amit ebbe a logba írtam azt nem hiszem, hogy kibetűzi valaki.
Nap végére lemerültem, fáztam, és a lábam is remegett, sőt a vonaton sajnáltam szegény srácot, aki mellé ültem, mert egyáltalán nem lehetett jó illatom, de most Ő így járt, nekem pedig izzadság ide-oda nagyon jó napom volt.



Nincsenek megjegyzések: