Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2017. szeptember 2., szombat

Szolnok napja

Szolnok napján bemutatkoznak a civil szervezetek, köztük a Gördögök is. Ilyenkor lezárják a Szapáry utcát, felvágásra kerül Szolnok tortája, és rengeteg érdekesség várja főképp a kisebbeket. Volt katonai, rendőrségi, tűzoltó, vízügyi, repülős, tánc, sport, iskolai, óvodai, menhelyi bemutató, és mi is készültünk, mátrix KRESZ pályával.



Induláskor nem gondoltam, hogy ennyire fogom élvezni a napot, de így talán harmadjára már rendesen belejöttem. Sőt pisiléskor még meg is lepődtem. Ilyet sem láttam még.


De, a nap fénypontja mégis váratlanul hazafelé jött elénk. A koronázási ékszereket hozták, és visszaindulásig a reptárban pihent 2 gőzmozdony húzta szerelvény amik pont akkor érkeztek amikor mi hazafelé tartottunk. Hiába kellett volna Ákos szülinapjára sietni, ezt nem lehetett kihagyni.





Mindenhová felmásztunk, mindent megfogdostunk, megszagoltunk és még meghívást is kaptunk 16.-ra a vasúttörténeti parkba. Szerintem ha ez a nap nem így alakul oda biztos nem egyhamar jutok el.

Nincsenek megjegyzések: