Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2017. szeptember 3., vasárnap

Viszlát nyár! Viszlát Jászboldogháza!

Hónap első vasárnapja = Jászapáti vásár.
És ha már itt tartunk ideje összeszedni a Szülinapi 500 alatt kimaradt pontokat.
A vásárban nem jártam sikerrel, de hátha a többiben ügyes leszek.
A helyi Helytörténeti gyűjtemény nem egyszerűen, de meglett.


Jöhetett Jászszentandráson a strand, és Jászberény. Kezdtem a Jászmúzeumban, amit mindenképpen megszerettem volna nézni, és most nem csak sikerült, de tetszett is.




Fő okom Lehel kürtje volt hogy ide jöjjek, de mellette számomra legértékesebb az időrendi táblázat volt.  Minden múzeumban lelek valami újat, szépet meg pláne, de nem sokra tudom azt mondani hogy más, valamiben több volt mint az előzőek.
Jászberényben sétálva megleltem még pár szobrot,


a városházát,


a strandot,


a Jászkapitányok emlékparkját,


templomokat (bár most hűvös volt, de továbbra sem értem ezt az el/bezártságot),



és elfelé jövet még a Szentkutat is (sajna a fénykép nem sikerült).
Jó kis kerülőt téve jártam még Farmoson, Újszilváson, Tápiógyörgyén mire elértem Jászboldogházára, de szerencsére mindenhol sikerrel jártam, és végre megvannak a bélyegzéseim is, hogy megnyugodva búcsúzzam el a nyártól, és a ma bezáró jászboldogházi strandtól.
Nem jártam utána, de megörültem, hogy a strand felé menet pont utamba akadt a tegnap átadott emlékmű is.


Fél 5 volt mire a strandra értem, még beengedtek, és a végig változó intenzitású esőben leúsztam 25 hosszt. Persze mikor esett a legjobban?
Eljövetelkor.
Átöltözni egy napernyő, és a törölközőm alatt tudtam, de boldog, elégedett voltam. Először és most is jó volt itt.
Viszlát nyár! Viszlát Jászboldogháza!


Hazafelé zenét kapcsoltam, mivel kezdődött a lejátszási lista?
Hordozzon benneteket is tenyerén a Jó Isten!



Nincsenek megjegyzések: