Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2014. március 13., csütörtök

Adri kékben London tiszteletére

Tavaly piros, idén kék a keresendő szín. Vagyis bocsánat, tavalyelőtt piros, tavaly kék, mert mostanában szinte csak fekete létezik (szerencsére leginkább nadrágból) vásárláskor. De mégis van némi átmenet, mert cipőben fehér alapon kék betéteset választott, és körömre is leginkább (nekem természetellenes) kéket választ, most pedig a hajába is került egy kimosható királykéknek induló tincs. (A festék Crazy color - Capri Blue. Én száraz hajra, fóliázva, fél óráig hagytam fenn a flakon kb. hamadát.)


Körömre tovább cifráztuk az Ázsia centerben talált lakkal, és a nagy útra már minden szinten készülve sziluettekkel. Ugyan a vonalak kissé elnagyoltak de úgy vélem felismerhető a London eye, Tower Bridge, Bigben, és a Swiss Re is.
Maga a lak egyébként sokkal könnyebben kezelhető, mint gondoltam. Sűrű, beletapadnak a gyöngyök, de vastagsága ellenére könnyen szárad. 2 körömre tettem fedőréteget, de csak tompította a golyócskák fényét (oldotta is a színt), és nélküle sem potyognak olyan könnyen a kiemelkedő gömbök.


Jó utat kicsim, élvezd minden percét.



Nincsenek megjegyzések: