Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2014. március 14., péntek

Gyors kakaós süti

Késztettem már párszor hasonló tésztát, gond sem volt vele, mégis tovább könnyítettem rajta.
Az idő most is sürgetett, de a bekeverés csak 5 perc, sülni pedig magától is tud. Míg én zuhanyoztam (nem, most nem sokáig, csak sitty-sutty, sietősen) nagy lángon hagytam a gázt, készülődésre levettem kislángra, de mikor elmentem a programnyitásra legkisebbre csökkentettem, hogy még kb 20 percet biztosan süljön a vastag közepe is. Hűlni már csak a kocsiban tudott, de töltéshez vittem magammal lekvárt, amire végül nem került sor, még jó hogy megszórtam egy kis porcukorral, és a képpel sem késtem teljesen el.


A tészta könnyű lett, a közepe pedig jóval magasabb, mint a szélső sorból gondolni lehet. Lekvár elfért volna benne, de nem hiányzott belőle, és mint látszik elkapkodták.

Hozzávalók: 1 db. tojás, 20 dkg. cukor, 25 dkg. liszt, 1 cs. sütőpor, 2,5 dl. tej, 4 dkg. kakaó por (én tettem hozzá 1 cs. vaníliás cukrot is, és dupla adagot sütöttem).


Nincsenek megjegyzések: