Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2014. március 21., péntek

Hazaváró málnahabos linzer


Adri kedvenc süteménye a linzer karika, most hogy hazajön ideje süssek párat. Kellemes meglepetés volt Illéskrisz  tegnapi bejegyzése, ami rögtön pontot is tett a kérdés végére, és eldöntöttem ezzel várom haza gyermekem. Bár féltem nem lesz olyan hamar puha a tészta, de bíztam benne nem fogunk csalódni, és a finom falatoknak örülni fog.


A recepttől csak két dologban tértem el.
1. Idő hiányában a tésztát nem várattam fél órát a hűtőben, hanem gyúrás után rögtön nyújtottam szaggattam, sütöttem.
2. Március közepe lévén nem kerestem a piacon friss málnát, hanem 2 kanál lekvárt kevertem a tojáshabba, és csak 5 dkg. cukrot.
Finom lett.


Tészta: 20 dkg. liszt, 15 dkg. vaj, 1 ek. tej, 2 tojás sárgája, 4 dkg. cukor, 1 cs. só.
Hab: 2 tojás fehérje, 8 dkg. cukor, 1 marék málna.

Nincsenek megjegyzések: