Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2016. május 29., vasárnap

10000 lépés a gyereknapon

9-re hívtak pályát építeni, de szokásomhoz híven majdnem fél 10-re értem a Nefag játszóterére. Nem maradtam le semmiről, legfeljebb nem én kaptam az első letolásokat, de a munkával megvártak.



Egyébként gyermek érdeklődő szerintem nem sok akadt, de úgy láttam jól elfoglalták ők magukat a különféle programokkal,




mi meg elvoltunk így is-úgy is.
Főztünk (meg is ettük),


gps továbbképződtünk,


ámultunk Judit rajzkészségén,


még egy Guinness rekord felállításában is részt vettünk,




és a végére futás helyett sétáltunk egy közös km.-t.


majd pályát bontottunk a futónagykövettel,



és jól megkapva haza tértünk.
Nem tudom a 10000 lépésből mennyit tett ki az utolsó km., de nem bántam a vissza szorozva összesen 6 km.-t.



Nincsenek megjegyzések: