Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2016. május 16., hétfő

Kis-Balatoni bolyongás 3. nap - Hévíz

Ma az idő is kedvezett nekünk és szerencsére nem kellett határozottabbnak lennünk, mehettünk hajnali madárlesre (csak Osi mosott sokáig fogat).


A napfelkeltét éppen lekéstük,



de így is páratlan élményben volt részünk.



A képek nem adják vissza, és nem is a képernyőn át akartam sasolni, ezért itt még kevés kép készült, de amint a csoport elment, magam maradtam, csendben pedig még a madarak is bátrabbak voltak már tudtam élvezkedni.













Mire hazaértem a korán kelők még a nappaliban kókadoztak,


de a Hévízi indulásra mindenki felébredt. Szerencsére a jó idő is.
Odafelé az útvonal memorizálása mellett szokatlan volt a tudatos térképhasználat, de ismeretlen úton voltam, gps nélkül, és visszafelé nagy valószínűséggel egyedül kell majd jöjjek, ezért drukkoltam is a sorban haladva magamnak.


Kerek 1 óra alatt értünk Hévízre, így nekem maradt 20 percem megbeszélni a visszaindulási találkozót, és elérni a szokásos HB-s randimat. Ami most sajnos nem Keszthelyen egy velős pirítós mellett esett meg, hanem Hévíz nevezetességei között sétálva.








Marcsika
Ugyan késve indultam vissza, de mégis előbb érkeztem, mint a többiek (1x sem tévedtem el). Szerencsére a kocsiba már be voltunk pakolva, csak tisztálkodtunk, elvégeztük csomagjainkon az utolsó simításokat, majd a mai napi össz. 40 km. után elköszöntünk és fél 3-kor haza indultunk.


Nincsenek megjegyzések: