Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2016. május 22., vasárnap

Édes nyárelő

Újabb hétnek van vége és Adri megint elment, de még lehetne valamit kezdeni ezzel a nappal.
Mivel keveslem az elkészült majd 6 liter bodza szörpöt, és a szezonnak már tényleg a végénél járunk hasznosítva a még hátra lévő pár órát Besenyszög felé vettem az irányt, hogy valahol a határt kettészelő út mellett leljek még virágzó bokrot.
Nem gondoltam, de mire gps nélkül találtam olyan csalitost, ami vélhetően bodza bokorhoz visz egészen le is kellett menjek Besenyszögig.


Azonban megérte, az idő szélcsendes, meleg, a határ pedig virágos.


A félbemaradt út mellett még Júdáspénz mezőt is láttam, de nagy volt arra a gyalogos forgalom nem álltam meg még én is fényképezni, majd inkább visszajövök amikor gyűjtögetni is lehet, és addigra a vasúti töltés pipacsai is gubót növesztenek majd.







A csatorna melletti édesben


egyébként gyorsan teli lett a szatyrom, de hazafelé mást is leletem (Erzsike segítségével).


A nagyobb töves menta és citromfű szálakat elültettem (a többiből nemsoká megtudjátok mi készült),


 a kamilla virágját pedig lecsipkedtem, és megszárítottam.


Ez nekem 1 évig elég lesz.


Nincsenek megjegyzések: