Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2016. május 10., kedd

Oda-vissza Kompolt 2*

A tegnapi szörphöz való alapanyagot Kompoltról hazafelé jövet gyűjtöttem tegnapelőtt, de míg nem kellett ismételnem nem is találtam érdekesnek megosztani ez az infót.
Szóval, tegnap hazafelé jövet gondoltam egy nagyot és mivel Szolnokon már nagyjából leérett a bodza lekanyarodtam az egyik határi útra Heves után. Szerencsém volt. Erre még inkább bimbós, mint nyíltak voltak a szirmok, de már lehetett szemezgetni közülük, és nem tudván mennyire lesz szükségem gyűjtöttem is egy táskányi virágot miközben hátra-hátra kacsingattam a távoli Mátrára. Gyönyörű volt, és ez így egyben jócskán eltartott legalább 1 órát. De, ha már ennyire elengedtem magam még a naplementét is megnéztem Jászladány előtt.


Jászladány után meg már csak a fejem fogtam, mert leszakadt a kipufogóm. Pénteken mennénk a Balatonra, de ezt legalább rögzíteni kellene. Amíg valami tartotta haladtam tovább, csak kicsit óvatosabban, de hamar  elértem ahhoz az állapothoz amikor már húztam magam alatt az egészet. Itt már nem volt mit tenni a kocsim alá ügyeskedtem magam és nem lévén nálam más gumipókkal igyekeztem megoldani a problémát, legalább addig míg Osi dróttal nem teszi meg ugyanezt. Másnap pedig fordulhattam vissza.
Ismétléskor hazafelé nagyon megtáltosodott az autóm, gondolkodtam is ne csináljunk vele semmit ha már ilyen jót tett neki a változás, a hangja meg egyenesen szexi, az nem zavarna, de Öcsi nekikezdett, és reggelre kész is lett. Visszatért a régi teljesítmény, de maradt a szexi hang. Remélem a fogyasztás is oké lesz.

Nincsenek megjegyzések: