Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2016. május 25., szerda

Nyár köszöntő koncert

Mit tegyen az ember, ha unatkozik?
Na mindez nem igaz.
Ritka, hogy unatkozom, akkor sem erről van szó, csak valami (időjárás, pénz, időbeosztás) folytán nem tehetem amit terveztem, és olyankor semmi nem az igazi, kár is bármibe fogni mert csak elrontom. Na ilyenkor szoktam oda-vissza járkálni a lakásban, molyolni, és a hűtőszekrény ajtaját nyitogatni, de persze abban sem találok ínyemre valót. Mindez addig tart, míg be nem látom az eredeti program ma már nem vasul meg és áttervezem a napot.
Minden esetre arra már nem emlékszem hogyan akartam eljutni az unatkozástól a Katonazenekar nyár köszöntő koncertjéig, amikor ezt már 1 hete kinéztem magamnak, és még Erzsikével is megbeszéltük, tehát sem nem valami helyett, sem nem unalmamban voltam ott.
Ráadásul, ha már Koncz Zsuzsa kimaradt ezt nem hagyhattam ki, és nem is bántam meg döntésem.
Sajnos a MŰV ház programjában utólag nem lelem az ajánlót, a műsor alatt pedig nem jegyzeteltem ki vezényel, vagy hogyan hívják az operaénekesnőt, meg a színésznőt akik szólót énekeltek, de eltekintve attól, hogy a dzsessz számokhoz sem kellett volna hangosítás élveztem az estét.






Nincsenek megjegyzések: