Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2015. október 13., kedd

Alternatív fűtés

Épp tegnap ecseteltem milyen szép az ősz, és tessék egyre hűl az idő, érdemes lenne begyújtani is, de a novemberben fizetendő rezsihez még nem számoltam fűtésköltséget, és továbbra sem szeretnék ezért kutakodtam alternatív megoldások irányában.
Első lépésként Tesa szalaggal beragasztottam az ablakokat (novemberben csere lesz, ezért nem költöttem igényesebb és tartós megoldásra), az ajtók keretébe vékony szivacscsíkot ragasztottam, de 17 fok felé így sem akart menni a hőmérő higanyszála. Ez nekem pulóverben még elég is lenne, de hétvégére itthon a gyermek, kell még 2-3 fok olcsón.

Rég műanyag cserepet használok, ezért az Obi-ban kezdtem agyagcserép vásárlással, amik 450 Ft-ba kerültek, gyertyám, kerámia edényalátétem, és őzgerincformám, na meg gyufám pedig van.




A cserép mellett kezem kellemes meleget érzett, de az eredmény sajnos nem kielégítő. A bő 3 órás "tüzelés" csak +1 fokot jelentett. De, lehet azt a számtógép, vagy az én kipárolgásom okozta.
Vagy veszek még cserepet, és 3x ekkora felülettel próbálkozom, vagy a héten csak babot eszem.



Nincsenek megjegyzések: