Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2015. október 21., szerda

Koszorú Mindenszentekre

Elhatározásomhoz híven harmadára csökkentem a halottak-napi kiadásaimat és groteszk, de növelem az örömfatort is, hisz ügyeskedhetek.
Tesco-ban akciós volt a szalmakoszórú, amiről már csak a dekoráció hiányzik, de ennél több kiadást már csak a gyertyákra szánok. 
A korábbi vásárlás után a begyűjtött alapanyagokat rendszereztem, elővettem az előző évekről megmaradt apróságokat (toboz, fahéjpálca, potpourri, aranyhaj), és a ragasztópisztolyt, majd kutyasétáltatás közben színes faleveleket gyűjtöttem hogy frissen gyorsan a még nyers leveleket rózsaformába hajtogassam, cérnával összekössem és rögzítsem is őket a szalmakoszorúra.


Eztán már csak ragasztani kellejen a kiszáradt növényi részeket. 











Sikeremen felbuzdulva azt hiszem jövőre előrelátóbb leszek, és még nyáron magam elkészítem a szalmakoszorút, meg pár szőlő/fűzvessző keretet is. 

Nincsenek megjegyzések: