Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2015. október 18., vasárnap

Egybeszendvics

Anno még a neten láttam, kipróbáltam, és Adrinál bevált, ezért időnként, főképp ha vendég is jön készítek egybeszendvicset. Ma is ilyen alkalom adódott, de sajnos nem gondolkodtam előre és csak szeletelt kenyeret kaptam. Ha én szeletelek hosszában is bevágom háromszor, keresztben pedig csak olyan 8x, de sohasem teljesen a kilós kenyeret, majd a réseket megkenem azzal amit éppen találok otthol (vaj, májkrém, szendvicskrém, löncshús, tejföl, tojáskrém) ennek következtében korlátlan a lehetőség, majd még jönnek a felvágottak, szalámik, sonkák, sajtok, esetleg zöldségek, szalonák és a tepsi egy kis vízzel kibélelve.



Alufólia alatt ha víz elpárolgott kicsit érdemes tovább sütni, de még melegen slégan szeleteljük.



Nincsenek megjegyzések: