Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2015. október 25., vasárnap

Évadzáró gördülés, Csákányos-puszta, 3 nap.

Reggelire jócskán volt maradék fácános-tárkonyos leves, pörkölt, de még lángos is mégsem volt könnyű a döntés, de leginkább mert én még meg akartam nézni egy közeli templomromot. Nem is gondolkodtam sokat fényképezőgéppel, GPS-el, és bottal felszerelkezve még a reggeli ködben nekiindultam az oda-vissza 2 km.-s útnak.



Az orromnál nem sokkal láttam messzebb, és még a többiek útleírására sem sokat hallgattam, ennek köszönhetően km.-ben ugyan nem, de időben jócskán hosszabbra sikeredett az utam mire megleltem célom, de örültem a döntésemnek, és nem bántam az átnedvesedett nadrágom sem.




A táborba visszaérve gyorsan összepakoltunk, segítettem kitakarítani, leltározni és még miután a Vicánál alvó lányokat összeszedtük kicsit távolodtunk Tatára a vízi-várhoz.












Majd már hazafelé a Turult és környékét is megnéztük egy drónos csoportkép után.




Az itt lévő rengeteg rejtés közül azonban csak 1-t, meg egy felet leltünk, és látnivalók  sokasága is kimaradt.(Érdemes lesz ide még legalább 1x ellátogatni.)
Hazafelé betértünk Pécelre, de hamar vége lett a hétvégének, és mindjárt itt a munkábamenős reggel.

Nincsenek megjegyzések: