Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Bogár invázió

Holnap.

Nagyon önző vagyok, de egyben jó játéknak is szánom. Nem csak az én játékomnak, hanem a többi kesserének is. Csak idő kell, míg beérik.
Egyik keresgélésem alkalmával sem találkoztam hasonló bolonddal, de tudom vagyunk páran. Póló, kendő, sapka, hátizsák mindjárt jelet kap, fordul  a kocka, megtudom, ha engem látnak.
A bogár felelhető bármely, de leginkább magyarországi ládák körül.
A bogár ragaszkodó, nem szereti a zárt helyeket, ezért ne a dobozban keresd, hanem figyeld az oda- és elvezető úton a szembejövő lehetséges kesserek ruházatán.
Az ügynököt nyugodtan leszólíthatod, így nem csak láthatod, de ha van időtök közösen egy ládához is elvihetitek a bogarat.
(Az ügynöknél fáradozásodért cserébe mindig van ajándék.)

2012.02.29. Első közös ládázás Osibring-gel a Gördögök-től. A vasútállomásra vele harmadszor mentem vissza, így azt is láthatta milyen az Anett módszer (2 lépés jobbra, 2 balra, aztán valamerre).
2012.03.15.-17. Dyroy hordozott Izra tótól a Füzéri várig. Dicsekedhetnék, hogy tanítvány, de bár én mutattam meg neki a GC-t, máris én tanulhatok tőle. Csak találkoznánk kicsit többet.
2012.07.27.-29. Sajnos ládát együtt nem kerestünk, de a Tisza-völgyben jót kalandoztunk Eleem-mel.
2012.08.10. Hajdúszoboszlói körsétámon jó tanácsokkal látott el luilui88.
2012.09.09. Újabb Tisza-völgyi kaland, melyen Petrukkio volt segítségemre, felváltva ügyeskedtünk.
2013.03.25. 2. húsvéti rejtésem-ben társra leltem, Bubu family Jánosa adta a csomag nehezebb felét. Már korábbi poi-nál is volt tőle ajándék a dobozban, de most a nehezéből is kivette a részét.
2013.10.26. Trisztán már járt velem pár ládánál, de most őt is reggeltem, amikor kedve van majd együtt keresgélünk.
(Nem tudok belépni Trisztán kódjával, ezért újra reggeltem a com-ra.)
2014.03.29. 2, vagy már 3 éve olvasom Geoneo-t, ma végre találkoztuk, bogarat cseréltünk, és bár nem együtt, de túráztunk egyet.

A zsák elhasználódott, a kendőt nem hordom magamnál (fehér, ne koszolódjon), a pólók kopnak, kellett valami firkálható, talán hasznos dolog, sapka lett az újabb követhető ruhadarabom.
2014.07.18. Már korábban megismerkedtünk, de csak a csicsói görtáborban ládáztunk először együtt Anymen-nel. Ő a com.-on nem garázdálkodik, de mozgalmas kis hét volt.
2015.05.01. Túravezetői gyakorlótúrán találkoztam Sanzi89-el (Ő is csak a hu-s játszóteret használja), aki éjszaka meglelte nekem a Vörös vár ládáját.
2017.08.25-27. Szlovákiában 3 napos templomnéző körút alkalmával volt lehetőségem túravezetésével Pogacsa1-l ládázni.

Örök Barátok: Tom és Jerry

Elsőre rögtön párban indítom útnak ezeket a parányi mesefigurákat és remélem sokáig kergetőznek majd.
Két mindenki által ismert, aranyos mesefigura, akik viszálykodásukkal hoznak jókedvet életünkbe, de a sok küzdelem ellenére elválaszthatatlan barátok, akiket egy játék kedvéért bogarakkal felszerelve útnak indítok a GPS-es játszótéren.
Szeretném, ha a bogaras ügynökök nem lépnék át Magyarország határát, így mindig közel maradhatnak egymáshoz, és sokáig űzhetik macska-egér játékukat.
A megtalálóktól kérem, töltsenek fel közös képet önmagukról és az ügynökről, valamint mindig csak az egyik bogarat vigyék magukkal a következő magyarországi ládához.

2012.07.24. Kékestető.
Jobb helyet nem találhatok az egyikük utazásának megkezdéséhez. Nehezen, de útnak indítom Jerry-t, had utazgasson nélkülem. (Vajon mikor lett olyan koszos a zacsiban?)

2012.08.18. Gumifa és társai az Erdőtelki arborétumban adott menedéket Tom-nak.