Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2013. október 14., hétfő

Hajfestés Hennával

Nem tagadom, őszülök.
Igen erősen.
Ennél csak az zavar jobban, hogy a fakulás mértékben már kopaszodom is.
Félő, mire kifehéredem nem lesz mit lilára, zöldre, kékre festeni!
Félre a tréfát (pedig nem is az), sajnos az ezerszín barna eredeti hajszínem egyik festék sem lesz képes visszaadni, de a deres vonalakba nem nyugszom bele. Azért nem vagyok én egy váltogatós típus, ami beválik annál évekig megmaradok még színárnyalatban is, de ez a nagymértékű hullás most változtatásra késztetett.
Ugyan még mindig 2x-3x több hajam  van, mint irigyeimnek, de hol van már az a nagy oroszlánsörény, amit megzabolázni sem lehetett?
Nos, elfér a fejemen.
Nem lapul le a súlya alatt.
A csatt regimentnek egy darabja is elég, hogy ne omoljon a szemebe.
Igen, kivizsgáltattam magam. Jók a labor eredményeim, rengeteg vitamint eszem, nincs rossz fogam, nincs begyulladva a mandulám, már 1 éve fésülködöm is, de a 3 cm.-es lenövés miatt 3 hetente 40-50 percre festenem kell a hajtövemet.
A korábbi festéket legalább 6 éve használtam. Tökéletes volt az őszfedése, a tartóssága, az ára, a beszerezhetősége, de remélem első körben megoldódik lecserélésével a problémám.

Gyógynövényszaküzletben Venita Henna Color 14-es festéket vásároltam. A netes leírást olvasva nem zavart, hogy inkább csak színező, hisz eddig is kellett 3 hetente festenem, csak legalább legyen tartós a színe.
2 hete történt meg az első festés, de fél óra múlva lemostam, gondolván annyi elég lesz.
Nem volt. A jobb oldalamon szint nem is maradt nyoma ténykedésünknek, de a bal felemről is lekopott a 3 mosás hatására.
Nem volt egyszerű beszereznem az utánpótlást, ezért rögtön 2 dobozzal vásároltam belőle, és ma 70 percnyi hatóidőt vártam mielőtt az alufóliát letekertem volna fejemről, és leöblítettem a festéket.
Eddig jó. Tetszik a színe, jól fed. A tartósságot pedig majd meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések: