Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2014. szeptember 5., péntek

Méteres

Volt hagyományos őzgerinc formám, de kissé elhasználódott, ezért újat vettem, ami ma fog debütálni. Ránézésre is jóval nagyobb, mint a korábbi, és még csalóka is, hogy sima, rombusz formájú, nem bordázott, kerek, kiindulási alap azonban marad a gyümölcstorta, csak nem 3-3 tojással (ennyivel kipúposodott a megsült tészta belőle), hanem 4-4-el. Hogy ne legyen gond a felezéssel eleve külön-külön kevertem ki a barna és a sárga tésztát, de sütőbe egyszerre kerültek. Utólag azt mondom ebbe a formába 6-6 tojással kell számolni legközelebb, mer 4-4-el igencsak laposkára, de finomra sikeredett.


Mivel csak a rudak egyik felét töltöttem meg fél csomag puncs pudingot főztem fel, majd kevertem ki 12 dkg. rámával a megkenésére, és elég volt 10 dkg. csokoládét felolvasztani a bekenéshez is.

Nincsenek megjegyzések: