Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2013. április 2., kedd

Ugrás pajtás nyuszitojást keresni

Cactus-én kívül  a közelben van még 2 nyuszis rejtés, de sajnos Bíró Peti Cibakházi dobozához nem tudok kimenni, ezért igyekeznem kellett, nehogy a Nefag-tól Imre is behozza a Göddögökét, aztán erről is lecsússzak. Az esőt talán mondanom sem kell, esett. De, nem ez volt a bosszantó, hanem a játszótér kapujának zárva lelése. A térképet nézve lejött nekem, hogy a magasfeszültség alatt van a rejtés, de az is, hogy az erdei, fahánccsal felszór út jobb állapotban lehet, mint a nyílt terep autóval már felszántott saras szakasza, ezért a játszótéren keresztül, hátulról kívántam megközelíteni a pontot. A gondolatmenetem jó volt, eddig nem lettem saras, csak a 3 kapu közül pont ez volt zárva. Mehettem vissza a főkapuhoz, hogy végig a sárban csúszkálva juthassak el a rejteket adó jelzőtábláig.
Ügyesen megoldás. Mármint a rejtés, nem a kapu zárás. Kivettem egy jelvényt, meg egy matricát, és a nyuszibogyóból is falatoztam, de az egyre sűrűsödő esőben őzlesre már nem maradtam tovább.
Az első megközelítéskor, a játszótéren leltem egy táblát, amit bár a placc majdnem közepén van eddig nem láttam. Az üzenete azt hiszem megéri, hogy megmutassam.





Nincsenek megjegyzések: