Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2014. január 4., szombat

Bolero - Tánckoncert

Okulva a 2013-as újévköszöntő koncert utáni hiányérzetből most a teljes előadásra és nem csak a főpróbára váltottam jegyet. Mivel továbbra sem vagyok az a feltétlen és minden klasszikus zene rajongója van ebben a döntésben némi félelem is, de több a várakozás, és a korábbi fellépéseken is sok gyönyörben volt részem, ezért úgy gondoltam túlélem ha lesz pár olyan mű is, ami nem a kedvencem. A koncert elejére nem mondom, hogy jól esett (Szomszédasszony mindenképp VIP helyre akart ülni, nekem igen kellemetlen volt, ahogyan ezt intézte. Ráadásul onnan nem is láttam szinte csak az előttem ülők fejét, és a hang is zajos volt, de lehet csak a mellettem ülő faaszi folyamatos csámcsogását hallottam annak.), de a második felvonásra már az előadásra kerülő művek is lágyultak, és a hivatásos táncosok, meg kis balerinák is (ügyesek voltak) segítettek az élvezhetőségen. És, hát persze, jöttek a gyermekeink!
Most is azt mondom, tavaly fentről sokkal jobb volt a hangzás (látvány is), de megérdemelten a legnagyobb tapsot most is ők kapták, és örülök, hogy az utolsó pillanatban kaptam jegyet a koncertre.

(Sajnos a kép nem tökéletes, pedig beálltam a hivatásosak közé is érte, de legalább a hang élvezhetőbb, mint a karácsonyi sulikoncert Canon-os felvételén.)



Nincsenek megjegyzések: