Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2014. január 24., péntek

Sorry, de most ennek van nálam aktualitása

Kutyasétáltatás közben csodát láttam.
... és, hát, most már van hozzá fegyverem is.
Isten ments, nem siettem előkapni. Dehogy is, ezek a csodák általában csak pillanatokig tartanak. Inkább szépen lassan, oda se nézve kaparásztam utána a zsebemben és közben csak figyeltem, ahogy a piros pöttyös farkú madárka a közeli bokros-bogas fácska törzsén felfelé ugrál. Bár láttam már máskor is párjával a Puskás háta mögötti fákon kopogtatni, ugrálni, de héjas, fél diót csőrében tartva most nagyon murisan csinálta.
Szóval, én csak ámulva kukkoltam, és közben a zsebemben matattam. Na, nem úgy mint gyerekkoromban a Recski vasútállomás várótermében a bácsika, pedig én is holmi hasomló szoknyácska felé közelítettem szépen csendben, és nyilván a diónak tudható be, hogy  még Hógolyó jelenléte ellenére sem rebbent el a kiszemelt alany. Pedig ártatlanom mindent megtett, egyszer, hogy figyelmemet elterelje és a közeli virágosba csaljon, másszor, hogy legalább a kezem ne tudjam mozdulatlanul tartani. De, mint mondtam szerencsedióm volt, kattogtattam, kattogtattam, és kattogtattam, kicsit balrábbról, kicsit lentebbről, aztán jobbról is még párat.
Éééés sikerült.


Megvan a nagy fakopács (szerintem),

és a lányom.


Mint látszik, ő is szeret fényképezni, ahogyan enni is, legalábbis sajtot (meg csokit).

Nincsenek megjegyzések: