Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2014. január 5., vasárnap

Mikulás láda off

Ahogy a kirakásra nem volt sok időm, úgy a behozatalt sem kapkodhattam el, de már nyugodtabban tudok várakozni, és az előző 2 év (5. poi) tapasztalatából tanulva nem izgultam azon sem lába kél a doboznak.
Igaz, változatlanul nagyon tudtam volna örülni, ha nagyobb érdeklődés mutatkozik a rejtésem iránt, de az mindenek ellenére nagyon jól esik, hogy rám is gondoltak, és Bubu family Jánosának nagyon köszönöm a szép ajándékot. Ezen a már majdnem tavaszi reggelen kellemes meglepetés volt a dobozt kinyitva újabb általa faragott szépségre bukkannom.


Vannak kétségeim az értelmét/jogosultságát illetően, de továbbra is szeretném folytatni a miku és nyuszi csomagok kihelyezését, ám segítséget, tanácsot kérnék. Mit rontok el? Mitől lennének bátrabbak a kesserek? Lehet nem bennem van a hiba, és csak lusták az emberek, de ha van ötletetek szívesen venném, hogyan érhetem el, hogy többen keressék meg az alkalmi rejtéseket?


3 megjegyzés:

Kormica-Szilvi írta...

Szerintem lehet, hogy csak a tudatlanság az oka.... mi például már vagy 3 éve ládászkodunk, de még sosem volt időm beleményedni a mikulás és nyuszis ládák játékszabályaiba, így még egyszer sem tettünk ki, vagy kerestünk ilyeneket.

Kormica-Szilvi írta...

bocsi - belemélyedni-t akartam írni :)

Holnap írta...

Köszönöm Szilvi a biztatást.