Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2014. január 11., szombat

Egyből három

Ígérkezett túra is erre a napra, de már korábban más irányban köteleztem el magam, amiről ugyan megint nem beszélnék de jól éreztem magam, csak nem gondolom összevenni ennyire a dolgokat. Ám, hogy ne maradjon ez a nap üresen úgy alakult  más is belekívánkozott ebbe a napban, ami idevaló.
A"hivatalos" program előtt sajnos egy látogatást kellett megejtsek. Vagyis a látogatást nem sajnálom, csak az okot, amiért szükségessé vált. Főnököm egyik kedvenc mondása: "A pokolba vezető út is jó szándékkal van kikövezve." (Ezzel próbál rávenni ne segítsek annyit. Mivel ami kiderül mindben rosszul járok megértem, és néha már hajlok is a tanács megfogadására, de szerencsére a java nem pokolba vezet.) Ilyen veszte lett barátomnak is, és most 1 hete több műtétre várva kórházban fekszik, remélve egyszer lábra áll. Ramatyul néz ki, de szurkolok neki, és bár most csak egy kis mentolos bedörzsölés (Huncut fiú, lába között a nővér fülbevalójának hátlapjával. Én meg még sajnáltam. ;) ) fért bele a gyógyulásának egyengetésébe remélem hamar túl lesz rajta, és megmásszuk a Pilis-t.
Nekem azonban most sietnem kellett, és még mielőtt célba érek buszozni kicsit, valamint odahaza kikerestem pár rejtekhelyet is, de csak a két utolsót gondoltam komolyabban. Megérkezve a célhoz gyorsan rá is vetettem magam a koordinátákra, és mivel a hu-s betegeskedett, a com-ossal kezdtem. A két pont egymástól alig 10 m.-re lenne, ha mindkettő meglenne, de csak a másodikról tudok ámuldozni. Ismeretlenül is csípem ezt a sinus90-t. Voltam már több ládájánál, és sokszor ámultam ötletein, de ez is egy nagyon frappáns rejtés. A találaton felbuzdulva, és mert a lépcsőről mindenki beszivárgott az épületbe rászántam még pár percet a hazai rejtésre, de vagy tényleg nincs meg, vagy én nem vagyok eléggé csavaros, (Viszont nem értem az előző kereső hogyan érte el a rejtőt, amikor én még e-mail címet sem látok, nem telefonszámot a segítségkéréshez.), ezért feladtam, és rátértem a fő napirendi pontra.





Nincsenek megjegyzések: