Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2014. augusztus 30., szombat

Én már rég választottam

Ma volt Szolnokon a nagy Sportválasztó (Egybekötve Szolnok napjával.) Mutatva hogy én már választottam, választásom egyik felét a körmeimen is kinyilvánítottam (20 perc alatt készült el, manikűrrel, és száradással együtt),


és nem késtem el a fél 9-es találkozóról a Taxi állomásnál. A Gördögök 3 programban vett rész, a Civil kavalkádnál kerékpár regisztrációt vállaltunk a rendőrséggel, a Tájfutó szövetségnél tájékozódási mátrix pálya építést, és a kerékpáros ügyességi nem verseny, de ugyanaz lebonyolítása volt a fő feladatunk. (Volt hirdetve kerékpáros kör is, de azt lemondták.) Nem volt sok jelentkező a feladatokra, de megoldottuk, és pl. a biciklis ügyességi pályát is hamar felépítettük.


Aztán halászhattam a biciklistákat, hogy legalább legyen már valaki a pályán. Túl nagy sikerrel nem jártam, vagyis dehogy a kb. 60 év alatt megszólítottak fele tett legalább 1 kört, de gondolom számítva a tömegre az emberek gyalog jöttek. A biciklivel próbát tevő 7 főből 2-nek is én adtam kölcsön a biciklim, de a tőlem is kisebbeknek ez a megoldás balesetveszélyes lett volna, ők futottak. Na annak viszont nagy sikere volt, 5-ig alig állhattam meg.
- Vigyázz, kész, rajt.
- Hajrá. Ügyes vagy. Húzz még egy kicsit bele. Mindjárt megvagy.
- 12.43, 10.25, 14.74, 23.10, stb.
Majd elölről végestelen végig, de nem kell sajnálni, nem csak a gyerekek, én is élveztem. Volt akit majdnem szó szerint kellett lelőni, hogy pihenjen kicsit, nézelődjön, egyen valamit, igyon is, itt leszünk fél óra múlva, visszajöhet, és az eredménye is jobb lesz, mert azon versenyeztek 10 alatt legyenek. Némelyiküknél ennyi időn belül lehetetlen cél volt, de volt akinek sikerült, és voltak akik időmérés nélkül csak futkároztak, azaz libikókáztak, mert az volt a sláger.


Tavaly a biciklis kör után, a lezárt Szapáry úton hastáncoltunk, és szinte csak azt az oldalt láttam a rendezvényből, most a rövidke elrohanásom alatt a Szapáry-t ugyanolyannak találtam (Nem is készült csak két kép, de ez a két Ford tetszett.),


viszont mellettünk a Kossuth téren olyasmit láttam, amire nem számítottam. Utólag átgondolva mindegyik klubról, szervezetről, egyesületről tudtam, de mégsem voltam képben, hogy Szolnokon ennyi lehetőség van a szervezett sportolásra.











Lemaradtunk ugyan az ország tortájáról, de legalább nem nőtt tőle a fenekünk, és ha a kilátogatók fele bármelyik lehetőségből választva heti rendszerességgel mozogna szebb lenne a világ, benne mi egészségesebbek, nyugodtabbak, céltudatosabbak.
Hajráááááá!!!


Nincsenek megjegyzések: