Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2014. augusztus 16., szombat

Piknikre hivatalosan

Felkészültünk 1-1 manikűrrel,


de nem számítottunk nagy durranásra, csak a szokásos énekelget majd ott valaki, megnézzük a tűzijátékot és szevasz, aztán kellemesen csalódtunk, és már a buborékok nagyon tetszettek. Nem csak Adri, még én is szívesen bementem volna a kicsik közé pukkantgatni párat.



Megnyitó után rögtön az óvodások palotása következett.


Elfogult vagyok tudom, de na, ez a gyerek nem szeret szerepelni. Ahhoz képest még az Őszirózsa dalkörrel is énekelt. Vagy, valami hasonló.
Volt Radics Gigi -eddig azt sem tudtam létezik-, és vele valami vadonatúj érzés. Mit mondjak nem vagyok egy zenei talentum, de a fiatalságnak tetszett. Adri még dedikált képért is sorba állt.


Gallusz Niki és Serbán Attila kettőse alatt megvacsoráztunk a piknikre főzött babgulyásból (eltalálták, finom volt),


és végre jött a tűzijáték.



Bárki bármit mond, én akkor is szeretem, még mindíg. Mint a csillaghullást, amivel a diófa majdnem alá kifeküdve Adrival zártuk a napot.




Nincsenek megjegyzések: